Пиши и продавай!
как написать статью, книгу, рекламный текст на сайте копирайтеров

 <<<     ΛΛΛ     >>>   

Спустя немного, придет с небес Камень, поразивший тело и сокрушивший оное, представивший все царства и давший царство святым Вышняго. Он сделался в гору великую, и наполнил всю землю, о нем говорит Даниил: видех во сне нощию, и на облацех небесных яко Сын человеч идый бяше, и даже до Ветхаго денми дойде и пред него приведеся: и тому дадеся власть и честь и царство и вси людие, племена и языцы тому поработают: власть его власть вечная, яже не прейдет, и царство его не рассыпается (Дан. 7, 13, 14). Показывает власть, данную Отцом Сыну (Мф. 28, 18), который поставлен царем небесных, земных и преисподних (Филип. 2, 10) и судиею всех. Небесных потому, что Слово Отца существовало прежде всех, земных - потому, что Оно родилось человеком в человеках, обновляя Собою Адама, преисподних - потому, что Оно в мертвых вменилось, благовествуя душам святых (1 Петр. 3, 19) и смертью Своею побеждая смерть.

Когда же сбудется то, что и десять пальцев (у ног) истукана образуются в народные державы, и десять рогов четвертого зверя разделятся на десять царств: тогда яснее увидели бы мы все вышеуказанное и усмотрели бы это наглядно.

Глава тела златая и (по другому видению) львица были вавилоняне; плеча и мышцы сребряные и медведица - персы и мидяне; чрево и стегна медные и рысь - эллины, приявшие власть со времен Александра; голени железные и зверь страшный и ужасный - римляне, ныне обладающие; ступни ног из глины и железа десять рогов означали имеющие быть (царства); рог одних малый, возникающий в них - антихрист; камень, поражающий (тело и наполняющий) землю и несущий суд миру - Христос.

Сие тебе, возлюбленный, предаем со страхом, но благосклонно, по избыточествующей любви Христовой. Ибо если бывшие прежде нас блаженные пророки, видя это, не хотели проповедовать открыто, дабы не возмутить душ человеческих, но излагали таинственно в притчах и гаданиях, говоря: зде ум, иже имать мудрость (Апок. 17, 9): то сколько более подвергаемся опасности мы, дерзая говорить явно, сказанное имя втайне? Посмотрим теперь, что, наконец, имеет случиться над сею нечистою (римскою) блудницею, какое и колико по гневу Божию будет ей прежде (всеобщего) суда частное мучение?

Прииди, блаженный Исайя, возстани, скажи ясно то, что ты пророчествовал о великом Вавилоне. Ибо ты сказал и о Иерусалиме, и это сбылось. Ты сказал о нем ясно: земля ваша пуста, гради ваши огнем пожжени, страну вашу пред вами чуждии поядают, и спусте низвращена от людей чуждих. Оставится дщерь Сиона, яко куща в винограде, и яко овощное хранилище в вертограде, яко град воюемый (Ис. 1, 7, 8). Что же? не сбылось ли уже это? не исполнилось ли сказанное тобою? не опустошена ли их Иудейская земля? не сожжено ли святилище? не ниспровергнуты ли их стены? не разорены ли города? не чуждые ли поядают страну? не римляне ли обладают землею? И вот нечистивые, возненавидев тебя, распилили, равно и Христа распяли. Умер ты не в мире, но теперь живешь во Христе.

Кого же из вас более возлюблю, тебя ли? но и Иеремия камением побивается. Если более Иеремию, то и Даниил свидетельствует мученически. Даниил, — больше всех похвалю тебя; но и Иоанн не лжет. Какими устами и языком прославляю вас, паче же говорившее в вас Слово? Умерли вы со Христом, но и оживете со Христом. Послушайте и возрадуйтесь: вот сказанное вами по времени сбылось. Вы видели это сперва и возвестили потом всем родам, словесами Божиими послужили всем родам. Вы наречены пророками, дабы могли спасти всех. Ибо тогда подлинно пророк (является пророком), когда, предвозвестивши будущее, наконец покажет это исполнившимся. Вы были ученики доброго Учителя. Сие по достоинству возглашаю вам, как живым: ибо вы уже имеете соблюдаемый вам на небесах венец жизни нетления (2 Тим. 4, 8).

Скажи мне, блаженный Даниил, уверь меня, прошу. Ты пророчествуешь о львице в Вавилоне, ибо был там пленником; открываешь будущее о медведице: ты тогда жил в мире и видел это исполнившимся. Потом говоришь мне о рыси: и откуда тебе это знать? ибо тогда ты уже почил. Кто научил тебя сказать сие, как не Создавший тебя во чреве матери (слич. Иерем. 1, 5)? Бог, говоришь. Ты сказал и не солгал: восстала рысь (Дан. 7, 6), пришел козел козий, поразил овна, сокрушил его рога, попрал его ногами, вознесся в падении его, восстали четыре рога под ним (Дан. 8, 2-8). Возрадуйся, блаженный Данииле: ты не погрешил, — сбылось все это.

После сего еще поведай мне о четвертом звере, страшном и ужасном: зубы его железны и ногти его медяни, ядый и источевая, останки же ногами своими попираше. Подлинно ныне господствует это железо, вот оно смиряет и утончивает все. вот всех невольно покоряет себе. Это мы видим теперь, и теперь тобою наученные прославляем Бога.

Но поелику у нас было намерение сказать о блуднице (слич. глав. 29), то прииди, блаженный Исайя, послушаем мы, что ты говоришь о Вавилоне. Сниди, сяди на землю дево, дщи Вавилоня, сяди на земли дщи Халдейска, яко не приложиши к сему прозватися мягка и юна. Возми жерновы, мели муку, открой покрывало твое, открый седины, возсучи голени, прейди реки: открыется стыд твой, явятся укоризны твоя: праведное от тебя возьму, к тому не придам человеком, (рече) избавивый тя Господь Саваоф, имя ему святый Израилев: сяди умиленна, вниди во тму, дщи Халдейска, к сему не прозовешися крепость царства (Ис. 47, 1-5).

Разгневахся на люди моя, осквернила еси наследие мое: Аз вдах в руку твою, ты же не дала им милости, старчий ярем отягчила еси зело. И рекла еси: в век буду владычица: не помыслила еси сих в сердце твоем, ниже помянула еси последних. Ныне же слыши сие юная, седящая, уповающая, глаголющая в сердце своем: аз есмь, и несть иныя, не сяду вдовою, и не познаю сиротства. Ныне же приидут на тя два сия в один день, безчадие и вдовство внезапу приидет на тя, в волшебстве твоем, и в крепости волхвов твоих зело, в надеянии блуда твоего. Ты бо некла еси: аз есмь. И приидет на тя пагуба, и не увеси, пропасть. и впадеши в ню: и приидет на тя печаль, и не возможеши чиста быти: и приидет на тя внезапу пагуба, и не увеси. Стани ныне с волхвы твоими и со многими чары твоими, им же научилася еси из юности твоею, аще возмогут ти помощи. утрудилась еси в советех твоих: да станут и спасут тя звездочетцы небесе, смотрящии звезде, да возвестят ти, что имать на тя приити. Се вси яко хврастие огнем тако говорят, и не изгимут души своея из пламене, понеже имаши углие огненное, сяди на них. Сии будут тебе помощь: трудилася еси в преложение от юности, человеке сам в себе прельстися, тебе же не будет спасения (Ис. 47, 6-15). Вот что предсказывает тебе Исайя; посмотрим, не подобное ли что сказал и Иоанн.

Ибо он, находясь на острове Патмосе, видел откровение страшных тайн, кои обильно излагая, и других научает. Скажи мне, блаженный Иоанне, апостол и ученик Господень, что ты видел или слышал о Вавилоне? Возбудись и скажи: ибо и он тебя сослал в ссылку. И прииде един от седми ангел, имущих седмь фиал, и глагола ми, глаголя: прииди, да покажу ти суд любодейцы великия, седящия на водах многих, с нею же любодеяша царие земстии, и упишася живущии на земли от вина любодеяния ея. И веде мя в пусто место духом: и видех жену седящу на звери червлене, исполненем имен хульных, иже имеяше глав седмь и рогов десять. И жена бе облечена в порфиру и червленицу, и позлащена златом и камением драгим и бисером, имущи чашу злату в руце своей полну мерзости и скверн любодеяния землм. И на челе ея написано имя: тайна: Вавилон великий, мати любодейцам и мерзостям земским (Апок. 17, 1-5).

И видех жену пиану кровми святых и кровми свидетелей Иисусовых: и дивихся, видев ю, дивом великим. И рече ми ангел: что дивишися? аз ти реку тайну жены сия, и зверя носящаго, седмь глав имуща и рогов десять. Зверь, его же видел еси, бе и несть, и имать взыти от бездны, и в пагубу пойдет; и удивятся живущия на земли, им же имена не написано суть в книгу животную от сложения мира, видяще, яко зверь бе и несть, и предстанет (Апок. 17, 6-8).

Зде ум, иже имать мудрость: седмь глав горы суть седмь, идеже жена седит на них. И цари седмь суть: пять их пало, и един есть, а другий еще не прииде, и егда приидет, мало ему есть пребыти. И зверь, иже бе и несть, и той осмый есть, и от седми есть, и в пагубу идет. И десять рогов, яже видел еси, десять царей суть, иже царства еще не прияша, но область, яко цари на един час приимут со зверем. Сии едину волю имут, и силу и область их зверю дадут. Сии со Агнцем брань сотворят и Ангец победит я, яко Господь господем есть и Царь царем: и сущии с ним званнии и избраннии и верни (Апок. 17, 9-14).

И глагола ми: воды, яже еси видел, идеже любодейца седит, людие и народы суть, и племена и языцы: и десять рогов, яже видел еси на звери, сии любодейцу возненавидят, и запустевшу сотворят ю, и нагу, и плоть ея снедят, сожгут ю огнем. Бог бо дал есть в сердце их, сотворити волю его и сотворити едину волю, и дати царство свое зверю, дондеже скончаются глаголы Божия. И жена, иже видел еси, град есть великий, иже имать царство над цари земными (Апок. 17, 15-18).

По сих видех ина ангела, сходяща с небесе, имуща область велию: и земля просветися от славы его. И возопих крепости, гласом велиим глаголя: паде, паде, Вавилон великий, и бысть жилище бесом, и хранитель всякому духу нечисту, и хранилище всех птиц нечистых и ненавидимых: яко от вина ярости любодеяния своего напои вся языки: и царие земстии с нею любы деяша, и купцы земстии от силы сластей ея разбогатеша. И слышах глас ин с небесе глаголющ: изыдите из нея, людие мои, да непричаститеся грехом ея, и от язв ея да невредитеся. Яко прилепишася греси ея даже до небесе, и помяне Бог неправды ея (Апок. 18, 1-5).

Воздадите ей, якоже и та воздаде, и усугубите ей сугубо по делом ея: чашею, ею ж черпа вам, черплите ей сугубо. Елико прославися и насладися, толико дадите ей мук и рыданий: яко в сердце своем глаголет: сежу царицею, и вдова несмь, и рыдания не имам видети. Сего ради в един день приидут язвы ей, смерть и плач и глад: и огнем сожжена будет, яко крепок Господь Бог, судяй ей. И возрыдают и восплачутся ея цари земстии, люди деявшие с нею и наслаждавшиися, егда узрят дым запаления ея, издалеча стояще за страх мук ея глаголяще: горе, горе, град великий Вавилон, град крепкий, яко в един час прииде суд твой. И купцы земстии возрыдают и восплачутся о нем, яко бремен (товаров) ихже никтоже купует ктому, бремен злата и сребра, и камения дорогого и бисера, и виссы и порфиры, и шелка и червени, и всякого древа финна (благовонного), и всякого сосуда из кости слоновыя, и всякого сосуда от древа честного, и медяна и железна и мраморна, и корицы и фимиама и мира и ливана и вина и елея, и семидала и пшеницы, и скота и овец и козлов, и коней и колесниц, и телес и душе человеческих. и овощи похотей души твоея отъидоша от тебе, и ктому не имати обрести их. купцы сими обогащашеся, издалеча станут за страх мучения ея, рыдающе и плачущеся, и глаголюще: горе, годе, град великий, облеченный виссон и порфирою и червленицею, и позлащенный златом и (украшенный) камением драгим и бисером, яко во един час погибе толико богатство. и всяк кормчий, и весь в кораблех народ, и корабельницы и елицы в мори делают, издалеча сташа, и вопияху, видяще дым рождения его, глаголяще: кий подобен граду великому? и положа персть на главах своих, и возопища плачущеся и рыдающе, глаголюще: горе, горе, градвеликий, в нем же обогатишася вси имущия люще горе, корабли в мори от богатства его яко единым часом запкстите (Апок. 18, 6-19).

Веселися о сем, небо и святии, и апостолы и пророцы, яко суи Бог суд ваш от него. и взять един ангел крепок камень велик яко жернов, и верже в море, глаголя: тако стремлением ввержен будет Вавилон, град великий, и не имать обрестися ктому: и глас гудей мусикий, и искателей и труб (свирельщиков и трубачей) не имать слышатисяктому в тебе; и всяк хитрец всякия хитрости не обрящется ктому в тебе: и свет светильника не имать святити в тебе ктому, и глас жениха и невесты не имать слышан быти в тебе ктому: яко купцы твои быша вельможи земстии, яко волхвовании твоими прельщены быша вси языцы, и в нем кровь пророческа и святых обретеся и всех избиенных не земли (Апок. 18, 20—24).

В сих словах весьма ясно сказано о частом осуждении на мучения, в последние времена грядущие на Вавилон, от имеющих тогда быть мучителей. Но надлежит нам теперь по тщательном испытании изложить время, в которое те мучения случатся, и как между мучителями возникнет малый рог. Это будет, когда железные голени, доселе содержащия власть, дойдут до ступеней ног и до пальцев, согласно явлению истукана и виду страшного зверя, как объяснено выше, когда железо и глина сместятся в одно. А (точнее) сие покажет нам Даниил. Он говорит: и утвердит завет мнозем седмина едина: в пол же седмин отнимется Моя жертва и возлияние (Дан. 9, 27). Он означил одну седмицу лет, последнюю, имеющую быть в последних временах, при конце всего мира: половину этой седмицы возьмут пророки Енох и Илия. Они, облеченные во вретища, будут проповедовать дней тысячи двести и шестьдесят (Апок. 11, 3), возвещая людям и всем народам покаяние.

 <<<     ΛΛΛ     >>>   

Самое наименование антихриста говорит антихриста
Будет говорить слова против вышнего бога
Верным человекам пророки пророком
Говоря друг другу найдется ли еще человек столько добрый

сайт копирайтеров Евгений